Fredag

Första bloggen, får se hur det går.

Dagen började väldigt förvirrande, hade för mig att vi skulle ha sovmorgon till 1, jag blev väckt klockan tolv av Hugo som ringde och sa "vi börjar nu!" jag slängde på mig kläder, drog utan att käka frukost och hoppade på cykeln. Tjugo över 12 var jag framme men lektionen hade inte börjat, "föreläsaren har inte kommit ännu" jaha, då kunde jag kanske käkat frukost ändå, men precis då kommer föreläsaren in så jag hade väl en jävla tur antar jag.

En relativt intressant föreläsning om att jobba som journalist och cirka en timme senare fick vi sluta.
Drog hem till Tobbe som hade köpt ett halvt flak starköl till mig i 18-årspresent, "om du dricker måttlig räcker detta nog till två fyllor, så ska du få en fylla till sen" han är så omtänksam.

Runt 4 drog jag därifrån, träffade Sebbe på Ariman som informerade mig om att Malmö ska återtas ikväll och att det kommer vara ungefär som Göteborgskravallerna, happ tänkte jag, lite tur att man bestämde sig för att inte åka och se Kultiration i Pildammsparken ikväll då.

Ikväll blir det istället myskväll hemma med Line, ser fram emot det väldigt mycket!

Det får nog räcka som första blogg, behöver göra allting jag inte hann göra i morse nu, typ borsta tänderna.

Ps. Just det, imorgon fyller jag 18! Det är även Kulturnatten, bör bli väldigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0