Sen Fredag

Kom hem för en stund sen, var och lämnade Line på bussen. Fy fan va bra kväll, sjukt mysigt! Nu är jag 18 också, vet inte hur jag skulle kunnat inleda min födelsedag på något bättre sätt än detta :)  Vi såg på Little Miss Sunshine och Anchorman, filmerna var helt okej, sällskapet var desto bättre!

Lördagen lär bli bra den med, först släktfest vid 4, farmor åker hit från Göteborg och massa andra kommer. På kvällen blir det fira med polarna, Tobbe är riktigt inställd på att vi ska ta en öl på puben.
Ska dessutom träffa Line någon gång under kvällen :)

Vet inte vad jag ska göra nu, är inte sugen på att gå och lägga mig ännu, kanske blir att photoshopa lite, eller kanske rita något.

Kommentarer
Postat av: Line

Sjukt bra kväll :D

2008-09-20 @ 01:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0